notepad++ kullan her işimi onda hallediyorum, sorun yok, kasıntı yok. wsywyg editörler amatörler içindir, tembelleştirir. anlattığına göre, profilindeki yaş da yanlış değilse uzun süredir bu işin içindesin, kod işlerini notepad++ ile yapmanı öneririm.