yanlış bilgilenme güzel kardeşim. paket halinde staılanlar ucuzdur neden zaten paket amacı belli ben yapiyim satim 100 tl den sana ucuz gelir ama senin gibi 50 kişi kullanır onu.
ama sana özel yazılım olur kimsede olmaz sıfır yazılım herşeyi sana ayit birde böle düşün sıdır yazılımlar herzaman pahalıdır neden pahalı hemen hesaplayalım..
ortalama 1 ya sürecek diyelim proje.
internet parası 50 tl
elektrik bunun yarısı diyelim
bir okadarda kod yazacaz senin sistemine.
şimdi kendi hesabını yap güzel kardeşim. paket istersen asp var daha önce yaptıgım.
birde asp ile php arasında sizin için kullanıcı için bir fark yoktur.programlama farkı vardır. ucuz diye birşey yok ikisinde piyasası aynı.asp performans baklımından düşük diyen arkadaş kaç yıldır bu işi yapıyor kaç satır kod yazmıştır merak ettim. sallama cevap vermeyin. kolay gelsin