goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-rep hakediyosun sen
1 TL ile devam ediyoruz
sana denecek birşey yok tam küfürlüksün domainin süresi zaten doluyor.. almaktan vazgeçtim diye -rep veriyorsun.. çirkinlikten başka birşey değil ALLAH millete akıl fikir ihsan eylesinde almasınlar siteni...