Konu
Balık Tutma Maceralarınız?
11-06-2009, 14:10:49
#3
TaGo
Yüzlerce anım var yaz-kış bulduğum her fırsatta gerek karadan gerek tekneyle balığa çıkarım. ama en heycanlısı ıskarmozu kırıp denizin ortasında kalıp şubat ayında fırtınaya yakalandığım gündü. (14-15 yaşında 2 yaş küçük arkadaşımla)