grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben memnunum. Ve gerekli cevaplarıda en kısa sürede veriyorum.
Varsın 20 dk sonra cevap gelsin. Ama 24 saat 1 mesaj atınca bekle babam bekle yerine 10 dk fazladan cevap beklemek daha mantıklı
Hangi firmayı kullandınız ABD'de?