Burada paket öneren arkadaşlar kullandıkları donanımların modellerini ve hat kapasitelerinide yazarsa açıklayıcı olur. Yoksa 3-5 netstat koduyla oluşturulmuş bash scriptlerle yapılan koruma her makinada var.