Yıllar önceydi, babam bahçede balık tutarken yanına gitmiştim(Balıklıova'daydık o zamanlar, ev denize sıfırdı, bahçeden balık tutulabiliyordu). Biraz merak biraz da hevesle babama balık tutmak istediğimi söyledim, iğrenç bir böceğimsi birşeyi(salyangoza benzeyen) oltaya takıp bana vermişti. Aradan 5 dakika geçmedi ki, bi balık tuttu oltayı, çektim gelmiyor. Ben de abandım çekeceğim diye ve birden abanınca hızımı alamayıp arkamdaki kaktüse çok fena geri geri yaslanmıştım. Günlerce hiç olmayacak yerlerimden kaktüs iğnesi temizlemiştim ama, 1,5 metrelik bir yılan balığı tutmuştum. O günden sonra da bir daha elime olta almadım.


Siz de balık tutma maceralarınızı yazarsanız biraz güleriz diye düşündüm