Konu
Fener'e imza atıyorum!
11-06-2009, 10:33:17
#28
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Özü sözü bir olmayan, kıvıran insanlar şurda laf yapıyor ya en büyük olay o.
Bir de kıvıran, çeviren, asenalaşan tipler ders vermeye kalkıyorlar ya o engin bilgileriyle (!) futbolun bittiği nokta..