Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Fatih en doğru yorumu yapmış, herif şahane reklam yaptı. Öyle böyle değil piyasası fena oldu herifin.
Fenerbahçeli olarak bu herifin gelmesini daha bjk devrede değilken istemiyordum, hala da istemiyorum, bu saatten sonra gelse bile sevip sahiplenmem! Taşıdığı forma nedeniyle saygı duyulur bi'nebze o kadar.
Bir de şu olayı anlamıyorum ben, bjkli arkadaşlar mehmeti savunuyorlar beşiktaşlıyım dedi fenere laf attı diye. Bu oyuncu 2 sene önce gsli idi, 1 ay önce fenerliydi, şimdi bjkli, nasıl oluyor bu iş ?
Her neyse fenere gelirse en büyük temennim, kulübede 2 sezon oturması, 3. sezon sonu güngören belediyespor'a hibe edilmesi. Fenerbahçe'den büyük kimse yoktur.