Haber gerçek bile olsa, bu habere sevinen Fb taraftarları nasıl seviniyor anlamış değilim. Fenere o kadar laf söledi. Bu laflar fenere bir hakarettir. Yani çabalıyıpta bu herifi fenerbahçede oynatmak isteyen Aziz Yıldırım nasıl bir Fenerli anlamak hiç mümkün değil. Taraftarın bir çoğu istemiyor Topuzu, bu saatten sonra Fb taraftarı Mehmeti sahiplenirmi hiç ? Bu kadar hakarete karşı Topuzu savunan fenerlilerde olucaktır illaki. Ama onlarda aynı aziz yıldırım gibi kafasına göre BEŞİKTAŞ'a gol attığını zanneden fenerlilerden olucaktır.
Yıldırım Demirören'in yerinde olsam Topuz'u bu saatten sonra almazdım ve fener yönetimine alın size bırakıyorum Beşiktaşlı M.Topuzu hayrını görün deyip işin içinden çıkardım.