Konu
Fener'e imza atıyorum!
10-06-2009, 09:24:29
#3
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Ne işi var hani 50 milyon dolar versek gelmiyor du ne oldu şimdi? Alınmasını istiyorum artık Bjk ye gol atalım
Lig başlamadan
Golüde yersek üzelmem ama