Hocam kusura bakma ama domain'e XX demişsin ve XX=25-75 arası demişsin.

Madem 25'ten vermeyeceksin , niye ozaman XX=25-75 arası ?

Gözüme çarptığı için söylemek istedim. Şahsen imparator'un yerinde olsam tepkim sert olurdu. Bence oldukça mantıksız bir olay.