filmizleyelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dunyada nie gercekten böle degersiz insanlar var anlamıyorum 25 tl için günaha girmeye degermiydi yani anlamıyorum... nese napalım arrtık evet lütfen bu özelliklerde video playeri yapabilecek olan bana p.m atsın
keşke bizi biraz dinleseydin arkadasım bu fiyata olmasının hayal oldugun demiştik...