Yorumu kaldırdıktan sonra nasıl spam yapıyorlar ?
Spamı yorum ile yapmıyorlar o zaman ?
Eğer spamı yorum ile yapıyorlar ve yorumu kaldırmak istemiyorsanız güvenlik kodu koyarak halledebilirsiniz.