bana hiç olmadı ama tekil hit 8300 çoğul hit 9600 temadan sanıp temayı değiştirmiştim ama yine aysını oldu. peki çözüm sunmamışlar mı blogger yetkilileri?


bazı arkadaşlar yanlış anlamış.arkadaşlar ie son sürümde ve diğer tarayıcılarda sorun yok.ama ie 6 ve 7 de ki en çok kullanılanlar daha site açılmadan bir hata veriyor ve ie açamadı deyip kapatıyor.

dediğim gibi ben temadan sanmştım ancak bloggerin kendi temalarını kullanınca da aynısı oluyor. klasik şablona geçtim ben düzeldi ancak onda da şöyle bir hata oluyor : bütün ekran çince yazılarla doluyor.çince değilde işde karmakarışık sadece çinceye benzer yazılarla doluyor bütün ekranın gösterdiği her yer.