Bence lıyızı fazla null olanların içinde hiç kontrol ettinmi bilmiyorum ama bi sürü linkler saklanmış bi sürü shell sokulmuş ŞİDDETLE lisans tavsiye ederim yada lisansız ama null olmayan scriptler kullan