Konu
Dil dosyasında türkçe karakter hatası..
08-06-2009, 23:32:28
#3
sdemirkeser
Üyeliği durduruldu
veritabanı ve html sayfalarin dil kodlamasinida bu şekilde olmasi daha iyi olur