<scripti ile başlayan kodlardan ve bazı widgetlerden kaynaklanıyor diyorsunuz ..

Ben Bir tane blogumu açalı 2 ay oldu ve 2 aydır kodlara elimi sürmedim..Açtığım zamanki düzenlemelerden kalan widgetler vs. var..O zamanlar sorun yoktu son 1 hafta olmaya başladı ?

Bence sorun onlardan değildir.Düzelir inşallah