Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka kız mı yok izzygm üzülme boşwer (diyene bak hele )

tabi tabi dün Onuuu çoook özledim diyen kimdi

unutulmuyor kardesım ya unutulmuyor işteeeeeee

bak deniz seki ne demiş ;

" unut demek dile kolay , ateş düştüğü yeri yakar "