hoıcam ben alaıcıyım lakın driver ları nasıl yukluyorsun yada cekıyorsun?
Wp kurulu şu an. birkaç driver yükledim el ile,isterseniz bot yazdırabilirsiniz veya başka bir sistem kurabilirsiniz.
Konudışı : @osmanlihost pm ile ulaştığından konu altına cevap yazmayışından dolayı gönderdiğim pm geçersizdir kusura bakmayın @osmanlihost