kardeşim 200 üzeri işlemim vardı tamamı 5 yıldız
ne gibi kötü bi niyetim olabilirki? saçma sapan bi sistem işte.
kötü niyeti olan sensin demedim, sistemide övmüyorum bana görede çok saçma sistem, satıcı kötü niyetli ise isterse alıcının 1000+ %100 profili olsun, senin 200 üzeri işlemin olması satıcının sana göndereceği malı değiştirmez.
Bir örnek vereyim, istersem 1000 tl'ye laptop alırım gg'den bu bozuk deyip commodore 64 gönderirim iadeye ve gg beni haklı bulur bedavadan bir laptopım olurum. Umarım anlatabilmişimdir. Alışveriş yapacağınız zaman işlem sayısı çok, 5 yıldızı çok, %100'e yakın profili olan, 5 liralık şeyi 2 liraya satmayan güvenilir satıcılardan alışveriş yaparsanız iade ile uğraşmazsınız.