Bir hafta kadar geçmiş konu açılalı ama yine de yazayım bir şeyler;

Hocam eğer kapsamlı bir şekilde sunucu yönetimi üzerinde durulacaksa, iyi olacağını düşünüyorum. Fakat dediğim gibi sunucu yönetimi gibi konular dışına pek çıkılmayacak ise güzel olur. Böyle bir projenin destekçisi olur, fırsat buldukça ve elimden geldiğince katılım yapmak isterim.