Bence İlk Oldugu Gıbı Kalsın Ama BoyLede Bi Sorun Cıkcagını Zannetmıyorum Ve Aynı Zamanda Bı Artısınında Olcagını Dusunmuyorum Ama Sunu SoyLemeLıyım Bende Forumumu Aynı Senın Dedıgın Sekılde Yapmıstım Bazı CesıtLı SorunLar Cıktı Sordum Herkes Forumunu Tasımasaydın DedıLer