düşün arkadaşım fark etmese zaten ikitane oluşturmaz 1 tane oluşturdu iki tane oluşturar fazla alan kaplıyor bende bunu düşün. sadece sitemap.xml olmsaydı eğer 200 kb oldu diyelim .xml.gz 50 oldu diyelim bi yararı olmaza iki tane değil 1 tane oluşturudu. .xml.gz tamam dosyayı sıkıştırıyor ama aynı doya yanda durunca daha fazla alan gitmiş oluyor yani tek başlarına işe yaramaz diye düşünüyorum. Yanlış bilgi verdi isem uyarınız.