@Ferhat güzel düşünmüşsün, eline sağlık. Ben de hayatını google'a göre yaşayan veya yaşamaya çalışan birisi olarak sıkıldım artık diyebilirim Sitene üye oldum, kumo yaygınlaşsın hit getirir siten inşallah. Bi sorum olucaktı. Microsoft bing'i daha yeni açtı, kumo neyin nesi olacak?