Beyler aç kalmazdık. Google'nin ilk engellendiği zaman hitler sıfırlanırdı. Sonra belli başlı sitelere parayla reklam verirdik. Yine hitler gelmeye başlardı. Yeni bir arama motoru çıkardı. Ve her şey hallolurdu. Pek bir şey farketmez....