izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google ve r10 na rakip cıkması icin bugunden baslamaları lazım belki 5yıl sonra eşit derece olabilir..
bence google ununu eledi, eleğini asması gerekiyor.
yeni alternatifler her webmaster'in gözdesidir..
heleki google'dan daha cok kazandıran bir sistem olursa, google ile aynı dereceye gelmek için 5 yıl değil, 2 yıl beklemek yeterli olur diye düşünüyorum..