Bu soru yanlış sorulmuş.

Google bizi değilde biz google engellersek nasıl olur ?

Google bildiğim kadarıyla türklerden baya para kazanıyor.

Bence onlar için daha büyük bir kayıp olur.

Google gider başkası gelir bizde...