memo66000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google yoksa yahoo var altavista var vs. vs.
Biri olmazsa elbet biri bayrağı devir alır sorun değil.
Seçenekler her zaman olur ama google ın tarafından bakarsak oda Türkiyeden büyük gelir sağlıyor