teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arada bir de, önce arasın,sonra da kapatıp 2 dakka geçince msj atsın,
- sesin çok hoşuma gitti tanışabilir miyiz
Kız olmak zor yani