valla bu işlerde bence en berbat banka diyebilirim.Bana göre tek + sı internet bankacılığı web sitesi iyi.Onun harici berbat.
yıllık 65 lira kesiyodu sanırım zırt bırt telefon ediyolar salak saçma şeyler.Bir şifremi kaybettim alacam diye 400 tane şey yaptırdılar sonunda kartı kırdım attım.
ing de havale eft ücretsizmiş.bende ona geçiyorum.yapı kredi kullanmıştım 4 yıl sorunum yoktu.yıllık 60 lira kesiyodu. ikisini tavsiye edebilirim.