Paylasim yapilmis igrenc domain olsa ne olur olmasa ne olur anlamadim
Neyse arkadaslar ben bu nedenlerden dolayi -rep verenlerin r10 na sirf - rep vermek icin üye olduklarini düsünüyorum.
Paylasim icin tskler...


ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


en yukardaki domaini gorunce bi hikayemi anlatayım size bundan yaklaşık 2-3 hafta once tam 20-25 uzantısı dolu Bloogle.NET düştü kimsenin haberi yok bendede para yok para bulamadım domain 3.gunune gitti :/
-Paylassaymissin hic yoktan yabanciya gitmezmis