Profesyonel yaklaşmak gerekiyor olaya.
Min $7.5 h/r saatlik ücreti varken, texas'ta bu rakam min $10 tabi her eyalatte %20 vergi bu saatlik ücrete dahil, aldanmayın hemen wat programlarına.
Amerikanın hemen hemen her eyaletine gitmiş birisi olarak sadece şunu söyleyebilirim,
Houston, TEXAS.
Neden mi ? Çünkü,
~ Crime rate, yani suç oranı en düsük yerlerden birisi
~ Amerikanın en büyük 4.şehri, her gün gelişiyor
~ Eyalet vergisi olmayan tek yer
~ Ev kiraları arasında büyük şehirlere göre en ucuz yer
~ 2 türk okulu ve konsolosluk var
~ İklim'i harikadır
~
Tek bir kötü yanı var NY gibi gece hayatı downtown bulamazsın, vardır ama çok uç yok.
Sana daha onlarda neden sayabilir, ve texas harici tavsiye edenlerle şiddetle tartışırım
İstanbul'u seviyorsan, san francisco'ya yabancılık cekmezsin.
Ama unutmamak gerek ki, gay potansiyeli yüksek bir şehir
PS : türk nufusuda fazladır, yardımcıda olurum elimden geldiğince