Telefon almayı düşünüyorum.
Marka Nokia olmalı.
3600 Slide düşünüyorum, eğer elinde olupta satmak isteyen olursa

Bütçe 250-300 TL Civarı

Tavsiyelerinizi bekliyorum,
Sattığınız telefon varsa konu altından yazarsanız sevinirim.