Konu
cenazehizmetleri.com
05-06-2009, 16:31:25
#6
OfisSoft
Öncelikle hayırlı olsun.
Ancak birinin cenazesi olduğunda, moral bozukluğu ve üzüntülü bir halde internete girip bilgisayardan cenaze hizmetlerine bakmaz.