Konu
Sunucu Yönetimi Forumu
05-06-2009, 10:06:26
#6
FedaYeen
Vallaha çok iyi olur bu konuda olan forum sayısı hem az hemde gerekli önem verilmiyor. Mesela ben bi directadmin'e Türkçe kurarken neler çektim.
Bence böyle bir forumun kesinlikle olması gerekiyor.