Vallaha çok iyi olur bu konuda olan forum sayısı hem az hemde gerekli önem verilmiyor. Mesela ben bi directadmin'e Türkçe kurarken neler çektim.

Bence böyle bir forumun kesinlikle olması gerekiyor.