sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site güzel olmuş fakat bu tanıtım için güzel olmuş dışarısı içinde bir forum entegre etmelisin dostum. dışardan katılanlar siteye resim paylaşsın konu açsın . blogu da sen yönetirsin
umarım istediğin yere gelirsin Saygılar seçkin
eyvallah seçkin dostum iyi bir hit yakalarsam forumunu da direk kurmayı düşünüyorum zaten blog da hiti yakalamam lazım ama. (: Saygılar