Alıntı
Yani sen anlıyorsun biz anlamıyoruz? -
Markum'un teknik desteği benim tecrübelerime göre "0" derecede kötü. Panellerinde ufak tefek hataları var. Domain onaylama işlerini çok geç yapıyorlar.
Tavsiye etmiyorum.
Profesyonel değilim ustada değilim webmaster da değilim kendi capımda hobi olarak çalışırım neyse konu uzamasın kısacası bende öneririm