Şuan baktım hemen çıkma oranı %75lerde. Bide her zaman olmuyor. 500 kere girsem 2-3 kere oluyor bu hata.
Tam çözümünü kimse bilmiyor heralde. Bir konuya girince her zaman olsa js kodlarını tek tek silip denerim ama her zaman olmuyor. Peki şöyle bişey yapabilirmiyiz? Mesela htmlye bi kod ekliycez ve ie hiçbir şekilde o siteyle ilgili bir hata göstermeyecek. Böyle bir kod olursa sorun çözülür...