arkadaşım sizde bir sorun yok aksine sorun> kendi adıma konuşuorum < ben de çalışmıyorum işden atılalı 2 ay oldu iş de bulamıorum bu böyle sürüp gider ekonomik kriz :S ama inanınki almayı çok istiyorum ileriye doğru param olursa almayı düşünüorum şimdiden
hayırlı satışlar
bol kazançlar