Konu
estibot değeri 30 dolarmış boşta
03-06-2009, 18:36:54
#3
delipoyraz2004
evet doğru diyorsun daha kimse almamış. sanırım ben bu işten anlamıyorum en iyisi ben oturup makale yazmaya devam edeyim :-D