mrb arkadaşlar Blackberry Storm alacam ancak kafamda bir kaç soru var alsammı almasammı kararsızım


internete girdiğimde mesela mynet.com gibi siteleri açıyormu yoksa sadece yahoo facebook hotmail.com u mu açıyor yoksa her siteyi açıyormu

msn programı var telefonda msn'e avatar koyabiliyormuyum kişi listemden birisini silebiliyormuyum yani kısaca ince özellikler varmı

mp3 dinlerken dışarıya ses veriyormu veriyorsa çokmu veriyor azmı dışarıya ses

türkçe dil seçeneği varmı ?


arkadaşlar alanlar varsa cevaplarsa sevinirim

saygılar