vidoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eksiklikler olabilir , dedikleri üzere beta sürümdeler. eksiklikler kısa zamanda giderilir, bence bing (microfost 'un ) reklam ağı daha geniş, msn ye bir popup atması bile yeter
mikrofost hoşuma gitti

beyler bunu da bizim haber50 kapadokyaya jest olarak ilginç bişekilde haber yapmışlar haber yapmak için uydurma yapıyorlar resmen sağolasın ben ekleyecektim ama önce davranmışın...