Ya bu nasıl mantıkdır.Adamlar o kadar zamandır hizmet veriyorlar.O kadar zamandır kullanıyorsunuz sonra en ufak bir şeyde yapılana bakın.Yani bu adamların ne gibi düşüncesi olurda virüs koyarlar.Daha biz kendi sitelerimize sahip çıkamayıp arada virüs bulaşırken bu durum bu adamların başına da gelmiş olamaz mı? yani bu adamlar insan değil mi?
Bana bir tek mantıklı sebep sölermisiniz bu adamlar şu nedenden ya da şunu yapmak için virüs koydular...Burda benim bahsettiğim sitenin virüslü olması filan değil.Adamları bir kalemde silip hemen harcamanızdır..