Arkadaşlar Konuda Belirttiğim Bi Hususu Daha Düzeltme İhtiyacı Duydum...

Günlük 10 Post Kavramını Kaldırıyorum...Konuyu Taslak Olarak Kaydetmeniz Yeterli.Ben Hergün Taslağı Yayımlarım...

Tekliflerinizi Bekliyorum...

Saygılarımla