evet arkadaşlar biraz radikal bir yöntem ama bunun da olduğunu bilmenizde yarar var bence. .Net kullanılarak yapılan bu yöntem , taşıyıcı hiçbir platform olmadan direk flash ile db baglantısını saglanmasını saglıyor.
Bazı insanlar böyle şey olmaz delilik dediler bu konuyu açma gereği duydum .
Flex ve Flash Remoting ve Real Time Messaging olarak bilinen bu sistem özellikle büyük çaplı projelerde anlık veri transferinin fazlaca olduğu fakat flash yada flex in de gerekli olduğu sistemlerde kullanılır.
Daha fazla ayrıntı için
FluorineFx
Bir arkadaşımız özelden bu olayı söylediğim de benle alay etmiş hatta deli olduğumu iddia etmişti

Sonra diğer bir yöntem olan asSql i örnek verince o flex için demiştir.
Bakınız bu hem flash hem flex için geçerlidir.Ve bu sadece bir yöntemdir...
Daha başka yöntemler bulmak mümkün.