Yazı güzel olmuş face'yi kapattım 2-3 hafta önce birşeye yaradığı yok tamamen vakit kaybı arkadaşlarınla konuşmak için orası gerekmez msn var günlük yaşantı var, arkadaş bulmak içinde yine günlük yaşantı, çevren ile bulabilirsin. Bu tip sitelerle artık hiç uğraşmıyorum tamamen gereksiz ve vakit kaybı.