Böyle birşeyide ilk defa görüyorum
Dostum o site benim.. o sistemide ben kodladım.. böyle site açacaksın hiç açma!
Kaynak kodlarını al kendine göre düzenle çalmasınlar diye ifame çekmiş sayfaya sanki kendisi yapmış

Kaynak kodları
msnletter
Sanada birşey demiyorum .. derdim aslındada