Kurulumu yaptım sorun yok gibi görünüyor,herşeyi anlatıldığı gibi yaptığıma eminim,ama sadece portal kısmında üst tarafta şu yazılar çıkıyor,bunun sebebi ne olabilir?
Warning: unserialize() expects parameter 1 to be string, array given in /includes/vba_cmps_include_bottom.php on line 240
Warning: unserialize() expects parameter 1 to be string, array given in /includes/vba_cmps_include_bottom.php on line 241