Sizce kızlar neden resimlerini facebook'a ekler , erkekler görsün diyemi yoksa kendilerine sevgili aradıkları içinmi?
Cevap:
Cevap hem erkekler görsün diye hemde kendilerine sevgili bulmak için , çünkü bir kızın resimlerini başka hangi nedenden dolayı bir erkeğe göstermek isterki , belliki erkeklerin kendisine bakmasından hoşlanıyor yoksa niye facebook hesabı açıp neden erkekleri arkadaş olarak eklesinki. Sadece kız arkadaşlarının bakmasını istiyorsa neden o zaman erkeklerden gelen arkadaşlık tekliflerini kabul etmekte , eğer ediyorsa neden resimlerini erkeklere gösterme gayreti içerisinde , kısacası soruyorum size resimlerinizi millete göstermek zorundamısınız.?
Kesinlikle...